fredag 14 februari 2014

Det galna infallet!

I måndags skrev jag ju om ett galet infall... Ett inköp faktiskt. Vi åkte till Annie i Gate, som säljer ut sina balklänningar och jag tänkte bara prova lite... För jag har inget tillfälle framöver att använda en sån klänning vad jag vet om i alla fall.
Men hon hade en grön.
Och den satt så bra. Så det gick ju inte att motstå.
Mallan provade också runt och kände sig som en liten prinsessa. Så det slutade med att hon fick en också. Och A som var med hittade också klänningar, och jag var där igen med syrran igår och då hittade hon också en.
Så nu är det bara att invänta inbjudningar till baler. Eller kanske ordna en själv? ;-)

 Det är svårt att få till en bild där färgen på klänningen verkligen kommer fram. Här ovan har jag gjort ett försök och då blev jag alldeles illröd i ansiktet så då fick jag göra mig svartvit istället. Men jag är ändå inte nöjd med hur klänningsfärgen ser ut här... Den är så vacker i verkligheten!!! Har en sjal till också men den glömde vi när vi fotade.


Mallan provade en hel del och till slut blev det den blågröna klänningen som fick följa med hem! Tjusigt tjusigt!

Inga kommentarer: