torsdag 16 april 2020

En sångtext som jag älskar

Det finns så himla många sångtexter som jag älskar, men just idag var det denna som dök upp i mitt hjärta.



Forårsdag - Anne Linnet

Du ved det sikkert allerinderst inde,
selv om jeg sjaeldent bruger store ord.
Du ved, at du er den der gennem livet
og stadig i mit hjerte bor

Jeg ved, at al min sidste tid skal leves,
jeg ved, at tiden teller hjertets slag.
At alt, det vi har graedt igennem livet,
det svinder på en forårsdag.

En forårsdag hvor solen bare skinner,
som da jeg mødte dig den første gang.
Og hele verden svandt, kun solen så os
og lavede en stille sang.

Og det er den, jeg endelig har fundet
så mange år er gået sidenhen.
Vi taenker vel at noget sku forandres
hvis vi ku´leve alt igen.

Vi taenker vel, at vi gled fra hindanden
i årene, der hastede forbi.
Og nu er alting stille her i stuen
go store ord er svaer at sig.

Men du ved det sikkert allerinderst inde,
selv om jeg sjaeldent bruger store ord.
Du ved, at du er den der gennem livet
og stadig i mit hjerte bor

Jeg ved, at al min sidste tid skal leves,
jeg ved, at tiden teller hjertets slag.
At alt, det vi har graedt igennem livet,
det svinder på en forårsdag.



Inga kommentarer: