lördag 18 april 2020

Saker som jag alltid glömmer att packa

De hade ju varit lättare att skriva vad jag alltid kommer ihåg att packa. Det jag alltid glömmer att packa är ju saker som jag inte kommer ihåg.

Men är det något jag glömmer så är det väl klädesplagg som vore bra att ha. Åka iväg på husbilssemester och glömma att ta med jacka t.e.x.
Däremot glömmer jag ju aldrig viktiga saker som böcker, dator, mobil, pennor, block osv. Haha!

Jag kan också glömma att packa deo, tandkräm osv. Men det mesta sånt kan man ju lösa ändå och inhandla på plats, så det brukar inte vara ett stort bekymmer.

Har genom åren haft svårt att packa lite och har oftast haft med mig flera väskor osv. Men numera är jag mer effektiv och har inte alls lika mycket med mig.

Jobbväskan är ständigt packad med böcker och alla annat nödvändigt. Den brukar vara  onödigt tung...

Inga kommentarer: