onsdag 15 april 2020

Känn dig utmanad!

Jag behöver lite igångsättningshjälp nu när jag bestämt mig för att försöka blogga mer igen. (Ja, det har jag bestämt mig för många gånger, men man kan ju alltid göra ett nytt försök - jag gillar det ju!).

Här är i alla fall ett gäng med teman att utgå ifrån den närmsta månaden. Tänker även väva in foton som passar till varje dag. I morgon börjar jag! Vill du köra också så bara gör´t!

1. En sångtext som jag älskar
2. Saker jag alltid glömmer att packa
3. En fiktiv person som jag skulle vilja byta plats med
4. Saker jag behöver släppa
5. Vad vill jag ha mer av?
6. En typisk handlarlista
7. Något om mig som jag inte brukar tala om för människor
8. Vad behövs för att vara min vän?
9. Saker som gör mig exalterad
10. Alla behöver...
11. Bästa stället att vara på
12. Hur gör jag för att fokusera?
13. Hur peppar man mig bäst?
14. Vilket mål jobbar jag mot just nu?
15. Tre små steg mot mitt mål
16. En inspirerande person som jag mött
17. Hur beskriver jag mig själv?
18. Några råd till mitt yngre jag
19. Tio saker jag lärt mig senaste året
20. Saker som lugnar mig
21. En idé som verkade bra men inte var det
22. Fem böcker som alla bör läsa
23. Historiska personer som jag skulle velat möta
24. Vad är jag bra på?
25. Tre saker som jag lärt mig idag
26. Något jag ser fram emot
27. En filmkaraktär som jag kan identifiera mig med
28. Tio saker som jag älskar med våren
29. Hur gör jag för att vara tålmodig?
30. Ett barndomsminne
31. Några av mina favoritsaker


Inga kommentarer: