torsdag 7 augusti 2008

Tålamod! Inget jag har just nu...

Vänta, vänta, vänta, tvivla, vänta, vänta, vänta, hoppas, vänta, vänta, längta... och sen... NÄE! Ska det vara så förbannat svårt... SUCK! Varför ska det jävlas när det aldrig gjort det förut...???
När allt man vill ha är blått... och det bara är vitt, vitt, vitt...
Sen rött...

Och så en jävla förkylning också som aldrig ger med sig. Min hals är totalsvullen på ena sidan, lymfkörtlarna är stora och det värker från huvudet och ner till axeln. Kan knappt röra huvudet för det gör så J-V-A ont!!! (ja, jag VET att jag vältrar mig i ett egoistiskt tycka-synd-om, men det gör så ont...) Så nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Jag är trött på att ha varannandagsfeber och ont som fan emellanåt och halvkrasslig däremellan liksom. Hoppas vi kan tajma in besöket hos lilla doktorn med det tandläkarbesök jag ska dra med Mallan på kl halv elva. Hon har en tand som växer upp långt in i tandköttet, bakom mjölktanden liksom.

Nu ska de snart ringa...
Snart...


kanske i alla fall...

NU ringde dem och jag fick tid kl tio. Får nog ta med Mallans pappis också...

1 kommentar:

Anonym sa...

När man är sjuk så har man all rätt i världen att tycka synd om sig själv. varför skulle vi inte få göra det? alla karlar tror ju dom fått cancer var gång dom får huvudvärk så lite självömkan kan man väl få ha när man är sjuk i alla fall ;) krya på dig!