lördag 16 maj 2009

En vanlig kvinna?

Nej, det har jag just konstaterat att jag är. Det som skiljer mig från majoriteten av kvinnor är väl förmodligen en hel del ;-). Men idag utspelar sig följande dialog mellan mig och sambon:

- Vad kul det ska bli att gå till Vincontoret idag!!!
- Ja, verkligen. Undrar vad man ska ha på sig?
- Eh... just det...

Alltså - det de flesta tjejer tänker på i första hand - Vad ska jag ha på mig? - det kommer jag på i sista sekunden. Det är egentligen mycket viktigt för mig, för jag vill inte ha "vad som helst" och känner mig inte bekväm i vad som helst och känner mig definitvit inte snygg i vad som helst, men jag ägnar liksom ingen tid att tänka på det. Och det vore ju lätt om man kunde ha allt som finns i garderoben och att det såg helt okej ut. Men det gör det ju inte.
Och det mesta ligger i tvätten...
Kanske får göra som Kraka...

1 kommentar:

Ann-sofie sa...

vincontoret......jag har många minnen från en trevlig kväll där, hoppas ni får en kanon kväll.