lördag 13 juni 2009

Lite bilder från dagarna som gått...

Studenttårtan som jag är riktigt nöjd med! God var den också!
Studenten i egen hög person! Har grejat lite med bilderna, så det kommer att dyka upp fler på dessa snygga töser framöver! Det är tacksamt att ta kort på människor som bara blir sååå vackra på bild!
Lite posering tillsammans med en snygg bil är ju aldrig fel! Här är det en glad brutta som slutat nian och ska på en fest som sedan sas vara den roligaste fest hon nånsin varit på! Härligt att höra!
Att sluta sexan kan vara ganska skönt det också! Man kan ju då få chansen att slippa vissa jobbiga lärare som retas med en t.ex. ;-)

Så fort Mallan ser ett djur så är hon där!!! Hon är sååååååå lik min syster! Och kanske mig också när jag var mindre...
Jag fick fyra vackra rosor av sexorna på avslutningen! Så fina! TACK! Ni är ett gäng jag kommer att sakna!!!

Inga kommentarer: