fredag 5 juni 2009

HURAAAAAA!

"För jag har blivit godkänd, för jag har blivit godkänd, för jag har blivit goodkääänd! FY FAN vad jag e braaaaaaaaaaaaaa!"

Jag har nu ÄNTLIGEN klarat IKT-kursen! ALLA uppgifter klara, inlämnade och godkända! =)

Photoshopkursen däremot lägger jag ner. Inte för att den är tråkig. Tvärtom. Jag känner att den inte fått den tid och det engagemang som hade behövts. Har helt enkelt inte hunnit. Tar det en annan gång.

Men sköna poäng i IKT är på G! Lalalalallllaaaalllalallalallallalallalaaa!

4 kommentarer:

fg sa...

Duuuuktig kicka

Marie sa...

GRATTIS!!!!!

Fnissi sa...

Tack, tack! Har varit en av de roligaste kurser jag gått, men likt förbaskat har det varit jobbigt att plugga och jobba samtidigt...

Ann-sofie sa...

Grattis! Bra gjort, inte helt lätt men du fixa det!