fredag 23 april 2010

Hinner inte!

Tror jag sagt de orden lite för ofta senaste veckan. Hinner inte!
Hinner inte!
Har inte hunnit blogga heller... Eller, rättare sagt: jag har inte prioriterat bloggen utan jobbet, promenader, familjen!
Nej, min blogg ger mig inget dåligt samvete om jag inte bloggar, men det är ju så roligt att blogga så jag har ett stort suuug efter att få göra några riktigt trevliga inlägg om dans, roliga citat, foto, naturen, jobb osv.

Snart...

Men nu ikväll har jag rättat klart de nationella proven, nu ska bara de skriftliga omdömena för 6 barn till skrivas. Och det måste ske innan sista april. Så jag vet vad jag ska göra i helgen! =)

NU ska jag gå till sängen och myyysa med ett stort täcke, ett kapitel om Haijbyaffären och min spikmatta! Tids nog dyker väl även sambon ner i sängen! :o)

Skickar en stooor datoriserad kram till lillfaddran som ligger i magsjuka... PUSS på dej lilla skrutt!

Inga kommentarer: