fredag 16 juli 2010

Mosterdagar!

Min moster är en härlig människa - en glädjespridare som har det vackert omkring sig. Hon är vacker själv också! Nu har hon varit "hemma" några veckor, och det är så mysigt att träffa henne och A. Här kommer lite bilder från när vi träffats...

Lika som bär... Eller?
En klänning från hennes kollektion. I like!

Mallan fick en underbar klänning från Monsoon! Helt fantastisk affär!

A hade känt sig kreativ och gjort om mormor och morfars träskor till "blomkrukor". =)

Millan fick ett massaj-tillverkat halsband. Vackert!!!

Blått, blått, blått! Kaffet blir godare av vacker dukning tror jag! =)

Jag och Mallan fick varsin tygbag från mosters kollektion också - och det jag är absolut mest stolt över är att jag fått en tunika från hennes kollektion! Jag har inte kunnat ha hennes kläder förut, för det har inte funnits i större storlekar. Men denna funkade fint efter lite justeringar på ärmarna (jag har ju överarmar som är lika tjocka som en normal människas lår ungefär...)
Bilder på tunikan kommer framöver!

Fick också söööta klädnypor!!!

Inga kommentarer: