söndag 29 augusti 2010

Mallan - älskade unge!!!


Du har en mamma som älskar dig över allt annat i världen! Du kommer emellanåt att bli jäkligt trött på att hon är så överbeskyddande och hysterisk - kom då ihåg att det är för att hon är rädd om dig! Du kommer emellanåt att tycka att hon är hemskt pinsam och skämmas för henne - kom då ihåg att det är för att hon inte har någon rutin på att uppfostra växande tjejer. Hon har bara dig att träna på...

Vi kommer att bli osams - många gånger... Det märks redan nu... Vi har samma temperament. Explosiva... och nära till tårar!

Du är den vackraste som finns! Det bästa som hänt mig! ÄLSKAR DIG!!!

Idag lämnade jag och M dig och Millan själva medan vi åkte till stan och lämnade M:s bil och handlade lite. Kom då på att jag skulle ringa och kolla vilka flingor du ville ha. Inget svar. Ringde på mobilen. Inget svar. Ringde hem igen. Fortfarande inget svar. Dte är då jag börjar jobba upp mig och få ångest... Jag lovar - jag har tänkt hur mycket som helst på millisekunder. Det är sjukt, jag vet. Tur att du har en stabil pappa. Tur att jag hittade honom.

Hur som helst kommer vi hem. M ropar att vi är hemma. Inget svar. Då blir även han orolig för en sekund, tills han hittar dig i soffan framför en film.
"hej, är ni hemma nu? Det ha ringt nån men jag kände inte igen numret så jag svarade inte."
-jag ringde ju på mobilen också!
"har inte hört den, den ligger uppe..."

Goa, coola unge! Önskar att jag kunde säga att jag inte kommer att oroa mig någon mer gång. Men det kommer jag att göra...

Kram från en fånig morsa... :-*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så rörande att man fick tårar i halsen....
Kram från din Moster Mermaid

CL.O.T sa...

Vad gulligt. Hon ser ut som hon är i en annan värld. Eller ser hon nåt spännande på himlen. Kram Monika
PS. Synd att du har pluggat mina öppettidet, det kommer nog nya inom kort. Kram igen

Ann-sofie sa...

Tänkvärda ord! kram

Annelie Björk sa...

Åh som taget ur en mammas känslor till sitt barn,underbart skrivet. Vet precis vilken ångest du kände!!!! Vet också vilka fantastiska tankar man kan få...Klättrat upp på ett bord, ramlat ner slagit huvudet och blivit medvetslös, satt i halsen och kvävts, någon har rövat bort henne, gått ut blivit påkörd av en bil. brunnit inne!Hur mycket som helst kan ju hända!!!??? (fniss) Här tränar vi också lite lätt på att vara hemma lite själv, har samma tankar varje gång,Emmelie precis lika irriterad som jag misstänker att Malin blir... Fast jag tror inte vi är så hemska, helt säker på att dom innerst inne vet att vi gör det av en enda anledning, VI ÄLSKAR DOM!!! Även om dom har lite svårt att se det just nu och senare så lär dom kunna se det när dom tänker tillbaka!!! Kram godingar!!!

Allt och/eller Inget sa...

Så gulligt så!