söndag 17 april 2011

En hel dag med linedance

Igår hade vi en superskön dag i tidaholmsparken  - bara en massa linedance hela dagen. Danslistan var heöt i min smak och jag fick dansa som en tok. Till slut fick jag t.om. sitta ner på danser som jag egentligen kan, bara för att jag helt enkelt inte orkade. Så himla kul!!!

Idag har det varit ganska segt faktiskt... Tur det är påsklov nu!





 Ilona från Get in line delade med sig av en dans som hette Gamblin´man, den var go. Men jag orkade inte, och min hjärna hade definitivt inte varit mottaglig just då, efter fem timmars dans... så då fick jag en skön vila i tio minuter eller nåt. =)


Tror att jag räknade ut att jag dansade ungefär 68 av danserna på danslistan + de önskedanser som följde sedan. Kanske blev 80 danser sammanlagt?
Det är så roligt att träffa alla dansare, men egentligen är jag totalt osocial. Jag är ju där för att dansa, och inte för att sitta och prata och fika, så jag kan nog upplevas som ganska osocial. Ändå är det ju trevligt att omges av goa dansvänner - man vill ju gärna ha sina kompisar där liksom. Man kan t.om. sakna dom som inte är där. Men sen hinner/prioriterar man inte att prata med dom. Konstigt egentligen, men det är så det funkar för mig.
TACK Carina med familj som ordnade gårdagen!!!

Inga kommentarer: