söndag 10 april 2011

Vad vackert livet är!

Igår föddes Pytteliten. Han ska heta Hannes och är så söt som bara en Pytteliten kan vara. Vill du spana in honom kan du kolla in här. Välkommen till livet Hannes! Det blev lite tidigt, och det blev inte riktigt som önskat, men nu är du i alla fall här! Du är så välkommen! Har precis suttit och spanat in foton på honom, och bölat lite över det vackra i livet! Det är ju helt fantastiskt med små barn. Känns dessutom som att man följt honom sedan...nja, inte dag ett, men kanske vecka 12 eller nåt. =)

Idag har vi varit på ett kalas där vi också firat livet. En som fyllt 30 och en som snart är 40. Ett jättemysigt kalas med smörgåstårtebuffé, tårtbuffé och kakbuffé. Jag tror någon pratade om att det var 22 sorters kakor... Fantastiska bakverk dessutom!!! Mina favoriter var biskvierna. MUMS!!! Men jag hittade ingen kaka som inte var god... ;-)
Men jag tog faktiskt bara 6... =) och en tårtbit. Gott var det, men det räckte liksom för att sockerkomat skulle infinna sig. Tur att jag fick chansen att lära ut lite linedance till villiga gäster, så att åtminstone några kalorier jagades bort. =)

Tack för fint ordnat kalas!!! Tack för att vi fick komma! Här är lite bilder från idag:

Mallan poserar i sin nya Twilighttunika.

Linedance fick de som ville lära sig. Jag körde 101 till Achy breaky heart och Every little thing. Sedan tog vi en riktig snabbgenomgång av Cut a rug och körde den till Whose bed has your boots been under?

Mallan har nu fått upp ögonen för sin kamera igen och eftersom jag ständigt låter henne posera för mig så tyckte hon att det inte var mer än rätt att hon fotade mig. Hon regisserade totalt... Vad månde bliva?

Smörgåstårtorna. Helt ljuvliga! Har dock inte smakat på alla...

Lite glimtar från kalaset...

1 kommentar:

Tatiana sa...

Vilka fina bilder du lägger ut ! Och du och din dotter är så lika .Väldigt söta mao :)