måndag 25 april 2011

Underbara dagar!!! BILDBOMB - VARNING!!!

HUR ska man orka upp och åka till jobbet i morgon??? Jag bara undrar...
När man haft så sköna härliga mysiga dagar tillsammans med goa vänner och familj, då känns det motigt att börja jobba igen. Har nästan känts som att ha sommarlov faktiskt. Det ENDA jobbiga med dagarna som varit är mitt soleksem. Vill verkligen inte att det ska blossa upp som det gjorde förra året. Brrr...

Vill bjuda er på några ögonblick från igår och idag - TACK alla goa vänner som jag bjudit på dessa ögonblick! =)

Mysigt släktkalas för M...

M och Millan passade på att slappna av efter slit och släp... Man kan säga att de bytt soffan mot hängmattan...

Jag gjorde egna smörgåstårtebottnar! =)

Och degen räckte till några tekakor oxå!

Fika med mor & far i solväggen, hela 26 grader i solen där. Puh!

Mina goa Mallan börjar bli stor... och kaxig! Hon vet precis vilka knappar hon ska trycka på hos sin mamma, och hennes mamma tränar ivrigt på att bita ihop och välja sina fajter...

Ramlösa-parasollet är min räddning! SKUGGA!!!!

Så mysigt livet kan vara! Önskar att vi hade mer ledig tid ihop!!!

Bosse vinkar in gudstjänstbesökare.

Goa Rebecka på besök, och de besökte trädgårdsrestaurangen.

Ännu en goding från den Öhgrenska ätten - ARON!!!


Akrobatik på hög nivå!

Snurra, snurra, snurra.... Jag blev alldeles yr i bollen bara av att titta på dom!


Tjejerna bjöd på fruktsallad med hemmagjord glass! =)

Aron hitta ett påskägg, från jättejättehönan! ;-)

Sicken charmknutte!

Min M!!! Så söt så!

Godingar!

Min första smörgåstårta!


Pappa!

VIN! Gottigotti! Och i glaset är min kära mor! =)

Mamma!

Jag och Ludde sjunger låtar från Avgaser och kärlekspussar!

Glada go´ingar!

MIN lillfaddra! (och M:s oxå förstås...)

M lyckades NYSA SÖNDER en stol!!!! Det måste vara ett rekord!!! =)
Goa A och Hakker! Kul att ni kom förbi för att hämta kjol. Men kjolen glömde ni, fniss! =) Tur ni kom och hjälpte till att käka upp smörgåstårtan!

Vet inte om Ozzy Osbourne lyckades ta sig till kalaset, men det ser onekligen ut så... ;-D
Mammis ville inte vara med på fler kort...

Men det fick hon va i alla fall! LOVE YOU!!!






Fina tjejer det där! Var och tränade fotboll och sedan duschade dom i trekvart (nu överdrev jag liiite...)! Så smidiga och goa mot varann. Tur att även hennes familj kom och hjälpte till att minska ner på smörgåstårtan så att den inte behöver ätas av oss i flera dagar... 


Pytteliten! Så himla söt! Man ska inte skryta, men jag kan inte låta bli: JAG HAR HÅLLT HONOM!!!! =) Märkte knappt att man höll i nåt! =)

När jag tänker igenom dagen så känns det som att jag hunnit med en hel del. Göra fyllningar till tårtan, dekorera den, tvätta 7 maskiner tvätt, fixa till kalaset, laga mat till två goa barn, göra egen glass till deras fruktsallad, skriva två omdömen, blogga, fotografera, duscha, tjöta, mysa, diska 8 maskiner (vi har en liiiten diskmaskin), ha kalas och nu ska jag snart lägga mig. Bra dag!

Måste bara bjuda på några foton till... Ibland tar man foton som man bara älskar med en gång. Detta är ett sådant! Fina goa O!!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för denna helg !!! Bra bilder trots att jag råkade fastna ;-) Hoppas Du får en bra dag på jobbet, Puss kram!!!!! MammaMia

Nybo-arna sa...

Ojojoj, vad snygg han är! Men det visste vi redan innan:)

Nybo-arna sa...

Ojojoj,vad snygg han är! Men det visste vi redan innan:)