söndag 15 maj 2011

Djur - vilda och tama!

Här kommer en bildbomb med djur som vi sett senaste veckan. Vissa bilder är ingen bra kvalité på, men duger gott som minnesdokumentation.

En söt liten kattunge som utforskar världen!



En vilsen dovhjort som vi träffade på ungefär vid Svartekulla.

Vår lille igelkott... som tyvärr påträffats död, överkörd, vid våra brevlådor... Snyft!

Är ni sugna på en kattunge så vet jag var det finns en...

Ännu en katt som tillbringar mycket tid i vår trädgård...


Ett rå vid Kavlås




Här kommer ett gäng med bilder på svarta prickar... =) Men det är faktiskt vildsvin! Det närmaste foton på vildsvin jag varit! Jag har varit närmare två vildsvin en gång för 6 år sedan då jag och Mallan nästan körde äver två stora vildsvin vid Kavlås. Men då hade jag ju ingen kamera redo. Och hade nog inte nerver nog att få fram den trots att de stod i strålkastarskenet en bra stund innan de drog.







Inga kommentarer: