onsdag 4 maj 2011

Igen...


Published with Blogger-droid v1.6.8

Fick höra att förra fotot på håret inte dög, för det var så konstiga färger så man såg inte hur det såg ut egentligen. Ja, det var ett foto taget med en app som heter Retrocamera... Här är en "vanlig" bild, blev dock ganska rödaktig. Men, men...

Och undrar någon varför alla foton på mig är så kallade fjortiskort med fågelperspektiv så beror det helt enkelt på att jag har konstaterat att det blir snyggast så. Då syns nämligen inte alla dubbelhakor och skit. =)
Så förmodligen är jag snyggast om du tittar på mig lite snett ovanifrån... typ... Intresseklubben noterar! =)

Nu återstår bara att ta reda på: Do blondes have more fun?

Men... jag har ju å andra sidan varit blond hela mitt liv - innerst inne! ;-D


2 kommentarer:

Annelie Björk sa...

Ja du blondie!!! Tror att om inte du har kul så har folk i din omgivning det alltid bra med dig i närheten!!! Du existens ger folk energi och man blir glad av dig!!! Tror nog du skulle ha samma effekt i svart hår. Tack för korten!! Goa goa Sara!!!

Mia sa...

Blondes have definitily more fun ;-)