söndag 1 maj 2011

Thomas Sabo Charm club

Jag har alltid gillat berlocker. Min mormor hade ett armband med berlocker och jag älskade att titta på det. Jag gillar tanken att varje berlock betyder något särskilt. Därför älskar jag Thomas Sabos Charm club som har HUR många berlocker som helst att välja på, och fördelen är ju att man kan byta hur man vill. Man kan ha dem i sitt armband, eller halsband osv.
Idag ser mitt armband ut såhär, och jag tänkte förklara vad de olika berlockerna betyder för mig:

Cowboystöveln (som dock inte är en äkta TS) symboliserar att jag älskar linedance!
Pärlan symboliserar mina vänner som är riktiga pärlor för mig! Älskar dom!
Kameran är ju förstås för att jag ÄLSKAR min kamera!
My little girl är förstås min älskade Mallan!
M:et står för både Mallan, Millan och min M!
Hjärtat med en liten pojke och en flicka symboliserar Mallan och hennes kusin.

Jag har fler berlocker, så det kanske dyker upp fler inlägg om TS framöver. Är ni sugna på att handla hans alster så rekommenderar jag Sjöbergs guld i Falköping som har ett stort sortiment av hans grejer.

Just nu suktar jag efter några av de här berlockerna...
Bilderna är lånade från Thomas Sabos hemsida.

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag har också ett Thomas Sabo armband, tycker det är jättehärliga berlocker. Kan tipsa om Tradera där man kan hitta berlocker till bra priser om man har tur. Kan dock finnas kopior...

Marie sa...

Åh! De är så fina!! Skulle oxå gärna ha ett!