onsdag 4 maj 2011

Snyft igen!


Published with Blogger-droid v1.6.8

I söndags var det sista gången i linedancekursen! Snyft! Tur då att man vet att inte heller de andra linedancenissarna (särskilt Carina!) kommer att stå ut med ett för långt uppehåll, utan det kommer att dyka upp en del linedance framöver i alla fall. Bl.a. en maratondans den 5 juni,  Linedance for Hjo anordnar på campingen i sommar (TACK Hanna & Erica!), en pröva-på-kväll i Korsberga ska jag och Carina ha hand om... Ja, det kommer bli linedance i sommar också! SKÖNT!!!

Tack alla för en go termin! Särskilt Carina då som dragit ett stort lass det här året. Du är guld värd!!! Tur att man vet att du gillar det så mycket, annars hade du kanske inte orkat med oss när vi (läs jag) bryter ihop på dansgolvet, gestikulerar, ifrågasätter, jäklas, fnissar, svär och ibland jublar!  =)
Vi gillar dig!

Ett stort tack också för de fina strutsäggssockerkakorna som jag fick levererade till mig!

Sist men inte minst;
ETT STORT GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN L & B (nej, inte Lingon & Blåbär!)!!! Jag är ju ganska trög och missade heeelt ringarna... fast jag hade tillfälle att upptäcka dem på era händer... 


Inga kommentarer: