lördag 14 maj 2011

Måste-göra-lista

Har en hel helg på hemmaplan, känns gött, för nästa helg är intensivare... Men har dock en massa måsten som ska fixas. Och dessutom behöver det röjas här hemma. Det är ju bara sååå trökigt. Roligare att baka nåt... kanske göra en rabarberpaj? 

Nej... städa först var det ju... SUCK!

Lite fler foton från Dansuppvisningen!:

En go familj traskar hem efter uppvisningen. Lille Aron ville dansa på scenen han också, så om några år får vi nog se honom göra dansmoves i strålkastarljuset!

Man kan se på artister och i detta fall dansare om deras glädje över att stå på scenen är äkta eller ej...

När det här numret var så satt jag och tänkte: TÄNK om dansverkstan hade funnits när jag var tonåring. Då hade jag ÄLSKAT att vara med. Men hade jag vågat???

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du hade, där hade du och jag gått!!! Kram Emmelie