söndag 4 december 2011

Adventssparken

Är hemma från helt suveräna timmar på Adventssparken i Skövde. Tack alla ni som ordnat den dansen! Inte blev det sämre av att Carinas Linedancers - We do it 4 fun VANN första priset!!! De var så himla duktiga och jag grät ta mig tusan när vi fattade att de hamnade på första plats! SÅ HIMLA GÖTT!!! Är så glad för deras skull. Slitet har verkligen gett resultat - och lön för mödan!


Gött gäng - och snygga är dom också!!!




Ska jag komma på nåt som jag skulle vilja ändra på när det gäller Adventssparken så är det att dra ner på antalet workshops. Fast andra tycker kanske att dte är helt suveränt att få lära sig åtta nya danser under en sån här dag. Jag orkar inte ta in så mycket, utan sitter nu här hemma och kommer inte ihåg en enda. Men som sagt - det är ju bara som jag själv tänker. Alla 499 (eller hur många vi nu kan ha varit - trångt var det i alla fall) andra tycker kanske helt annorlunda.


Ser redan fram emot nästa år - då kommer Maggie Gallagher!!!


Nu ska jag lägga mig... Benen är tröttare än huvudet, men det är möe att göra i morgon så huvudet behöver också vila! =)

Inga kommentarer: