söndag 12 oktober 2008

Tröttis...

Hej och hallå!
Det blev en del grejer på IKEA trots allt. Och en soffa som vi ville ha var det första vi hittade. Så nu ska vi se om vi kan låna kompisarnas kärra och åka och hämta en sån. Utifall att någon skulle vilja betala den åt oss är det helt okej =)
Men det känns gott att ha hittat en soffa man trivs med. Och ett tyg i brunt som vi båda gillade.
Vi får väl se när vi kan få tid till den hämtningen.

Annars blev det nya lampor till Mallans rum, dock fortfarande spots eftersom vi har lågt till tak och inte kan ha såna där fina kristallkronelampor som hon egentligen trånade efter.
En klarröd papperskorg, whiteboardpennor, tuschpennor, sänglampa, förvaringslådor till hennes garderob och ett hjärteljus blev det också.
Till mig själv köpte jag... hm... eh... fyra förvaringslådor till mitt pysselrum som jag ska ta tag i under höstlovet. Hm... tror inte det var nåt mer till mig och M faktiskt. Det blev helt enkelt Mallan som blev dagens vinnare. Hon fick dessutom ett Shrek Racingspel till sitt PS2. Kände mig generös idag...

Nu e jag bara trött. Och har ont i huvudet... Halva huvudet. Suck! Men jag har bakat och gjort äppeldricka. Berättar mer om det en annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Givetvis är det Fredrik som smittats av bloggfebern...Och Conny har för första gången skjutit en älg!
Kul med Ikea, ska nog dit nästa vecka med jobbet. Underbart! På arbetstid!!! Vad var det för soffa ni hittade? Kram