måndag 20 oktober 2008

Min mor änglamakerskan...


Min mamma är en änglamakerska - fast då inte det ordet betyder egentligen. Hon gör änglar. Söta änglar i mjuk kashmir med en fyllning av härligt doftande lavendel (som är min absoluta favoritdoft!). MASSOR av änglar har det blivit, och de flesta bor utomlands. En bor hos Oprah Winfrey! (jag mötte Lassie...)
Detta är den senaste modellen!
Och här är min söta mamma!

Dagens motion: 35 minuter simning + lite bonus i form av 30 minuters springande i lilla bassängen med en boll jagandes vilda barn (vi körde en match av någon form av bolllek).

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad kul att du ska jaga på lördag, då ska jag fixa barnvakt å hänga på jag med :o) Näe bev inget utomlands. Har gått med VV köret igen så nu får vi satsa på en "smal" utlandsresa nästa höst :oD
Kram L

Ps. Vilka vackra änglar, kan man beställa?? Kramis

Anonym sa...

Vilka söta änglar din mamma gör!!