söndag 2 november 2008

Idéöversvämning!

SÅ många bloggidéer och så lite tid att skriva! FAST jag har haft lov. Men jag har hunnit många andra saker. Men en liten uppdatering kände jag ändå var nödvändig - och så måste ju månadsbilden in i bloggen. Såhär såg det ut 1 november hos oss:

Såhär såg det ut dagen före:

Sedan måste jag bara säga att:

  • Min syster är en stor inspirationskälla!
  • A har energi som liksom sprids så att man känner sig piggare!
  • Jag är förbannat trött på tjötkärringar och offer! Vissa personer i min närhet är båda delar!!! Och det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ störande. "det är det ingen som sagt till mig", "ingen har ringt mig och bett mig vara med"... stön!
  • Det är VÄLDIGT skönt att ha lov!
  • Jag har funnit en ny kräftätarkamrat! En som äter tills det är slut - precis som jag! En som äter allt som går att äta på kräftan - precis som jag! Underbara A-S!!
  • Idag är det sju år sedan Mallans kusin kom till världen (och då fanns ju inte Mallan). Han är en sådan kämpe - och dessutom ett musikaliskt geni! I present fick han idag ett riktigt piano!!! Lyckan var total, och han satte sig genast ner och spelade tvåhändigt. Lätt som en plätt! Flera låtar! Man blir alldeles varm när man ser honom! GRATTIS GRATTIS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara dom var sååååååååååå
goda. kram