måndag 10 november 2008

Linedance!!!

Igår fick vi dansa en snabb och väldigt rolig dans, där det gällde att hålla fötterna i styr. Mot slutet var det en vändning som jag höll på att bli tokig av - varenda gång jag vände mig så insåg jag att de andra hamnade åt ett annat håll än mig. Till slut funkade det i alla fall, och det är såå roligt, och man blir sååå svettig! Orkade inte byta till träningskläder igår, och jag kan tala om att "syntetbrallor" är sååå äckligt när man blir svettig. Får bli träningskläder i fortsättningen. Vi är uppe i 7 danser nu, fast det ena har vi bara kört som uppvärmning en gång - och då hade jag ett fotojobb, så den missade jag. Men det verkar ganska enkel.
Har nu äntligen hittat vår instruktörs hemsida också - med instruktioner till danser, videor, foton, blogg osv. Kolla gärna in där:

www.carinaklaar.webs.com

Inga kommentarer: