torsdag 6 november 2008

Kylskåpspoesi

Jag älskar kylskåp med massor av grejer på. Ja, det kan ju se rörigt ut, men det är så kul att kika på bilder och skriva kylskåpspoesi. Jag vet inte riktigt vart jag gjort av mitt poesi-kit, men det måste snart fram känner jag. Här är det min mammas och pappas kylskåp som hamnat på bild. Så länge jag kan minnas har vi alltid haft fullt av bilder och skojsiga magneter på kylskåpet hemma.
Visst är det snyggt med ett rent och fint kylskåp - men lite tråkigt också, tycker jag!
Dessutom är det ju ett stort slöseri med användbar yta om man inte sätter upp nåt där! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Magneternas skara' kylskåpets fasa,belamra,belamra o bytaut ofta-foton,meddelanden' poesi för anhöriga?

MVH Gladiatan

Anonym sa...

jamen det är väl alldeles underbart! du skulle se alla mina vita väggar här, jag bara väntar på att bli knäpp! jag som har kort, kort, kort mest överallt...
kraaam!