tisdag 11 november 2008

Tila Tequila

Måste bara gnälla lite! Ser varje gång jag loggar in på msn reklaminslag om någon som kallas Tila Tequila. Klickade på det för att se vem detta var. Om jag fattade rätt så var det en tjej som bjudit in ett gäng killar och ett gäng tjejer som skulle tävla om hennes kärlek i TV. På den tiden jag såg hann hon hångla med 6 av dom. Och så verkar hon ge dem olika uppdrag som de måste göra för att bevisa sin kärlek till henne. Så TOTALT meningslöst!!! Var bara tvungen att gnälla över det. Närmare porr-tv än så kan man nog inte komma! Ni kan ju själva kolla in klippet här nedanför...

3 kommentarer:

Lina sa...

HAHAHAHAHA....Och sen undrar man hur i h-vete detta kan visas på TV?? Skrämmande hur många korkade människor som jobbar just inom media och så besitter de mer makt än vad man kan ana....scary!
För att besvara din tidigare fråga JA! Vi öppnar ett fik och jag har bästa namnet: G-punkten! ;o) Nåväl...det hade vart en kul sak att göra iallfall hehe! Älg-jakt på Lördag, hänger du med? Snälla..."fladdrar med ögonfrasarna" :o) Linapina

Anonym sa...

Om man bara kommer i rätt bur verkar det ganska okej!

Anonym sa...

åh, jag såg en liten bit utav det också för någon dag sedan bara. och det var det vidrigaste jag sett i hela mitt liv!