söndag 9 november 2008

Syrrans lägenhet


Min syster har fixat i ordning sin lägenhet, och jag har väntat på att hon själv ska lägga ut bilder på sin blogg - men det gör hon ju aldrig - så nu gör jag det istället. Jag gillar verkligen hennes stil - och kan själv inte återskapa den. Det blir liksom inte alls på samma sätt om jag försöker fixa till det som hon. Här har hon bara lagt en ljusslinga med blommor längst ner i hyllan - och det blir urmysigt.
Den här grenen med ljus/körsbärsblom gillar jag skarpt. Vill ha en själv!
Syrran är duktig på att karva i pumpor! =)
Söt (!) nalle som Pan lagt beslag på.
Kitschigt värre!
Hon är konstnär också!!! Duktig sådan dessutom! Enkelt och SNYGGT!
Så sant så sant! Borde ha en sådan tavla att titta på varje morgon!

Fler bilder från syrrans lägenhet kommer framöver!

Inga kommentarer: