onsdag 3 december 2008

Jag kan inte soooooova!

Alltså bloggar jag!

Min M är på kurs igen - och då är det skitsvårt att somna tycker jag. Vet inte varför. Inte hjälper det att Mallan har tagit hans plats heller. Varför är jag sån här? Tur i alla fall att man får vara ifrån varann ibland så att man kan SAAAAKNAAA! För det gör jag. Mycket. Fast det bara är en natt. Och jag har pratat med honom i telefon. Och han kommer hem i morgon. Kanske t.o.m. är hemma när jag kommer hem efter jobbet.
Det hjälper inte. Jag kan inte sova i alla fall.
Löjligt!

Har i alla fall hunnit slänga in ett blogginlägg i min pedagogblogg Didactica som du hittar i min blogglista till vänster. Där skriver jag om sådant som på ett eller annat sätt riktar sig till pedagoger... och handlar om IKT, bild & form, pyssel, foto osv. Bilder och annat från Mallans monsterkalas hamnade där nu.
Tyvärr vågar jag inte lägga ut bilder på barnen (bara Mallan) eftersom jag känner att jag vill ha deras föräldrars godkännande först (och det orkar jag inte ordna med nu).

Ska ta min lilla bok Bortom stjärnan och försöka läsa mig till sömns nu.

PUSS på er!
Från en som känner sig löjligt halv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kunde sova något i alla fall!
Kan vi träffas antingen i kväll eller i morgon kväll och utbyta varor?
Vill ni utsätta Malin, eller det kanske är dumt? I såfall får hon det runt den 17... Vi hörs sen! Kram

Anonym sa...

Jag har varit borta på jobb jag tycker det är skönt att ligga och slappa på hotellrummet framför tv:n men det bästa är att det inte finns massa måste som någon påminner om hela tiden. Maries farsa