torsdag 11 december 2008

Drömmar med vingesus...

...under oss sia, tänd dina vita ljus, Sancta Lucia!

Vet inte hur många gånger jag hört den senaste veckan. Många är det i alla fall. Men tröttnat har jag inte gjort. I morgon bitti ska jag gå upp tidigt och titta på lillfaddran när hon lussar på dagis. Utomhus... Brukar vara mycket mysigt! =)
Sedan är det dags för luciafirandet på jobbet. Det är så vackert - i kyrkan med en härlig akustik. Årets gäng är en så skön samling också. De gör verkligen sitt bästa och det är så gött att se!

Lite bilder från Mallans Lucia-debut som skedde i onsdags kommer i helgen. Har fullt med bilder i kameran, men måste ju kolla över så det inte är en massa andra barn med också. Vill ju inte lägga ut andras barn utan att fråga.

Jag och Mallan tittar på Trolltider nästan varje dag. Har fått låna den från Backisarna och det är bara den bästa adventskalendern ALLA kategorier. Eller vad tycker ni?
Ska nog göra en undersökning på det... Hm...

NU ska jag sova!
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken sööööööt tomte! vad fint det var i kyrkan, vilket
fantastiskt jobb du gör. TACK!!!!!!
kram på er alla tre.