torsdag 8 januari 2009

Fiskolja...

...ska visst vara bra att få i sig. Jag har ätit det ett tag, men bytte sort för ett tag sedan och rapar nu fisk hela dagarna. Urk! Så idag när jag handlade bestämde jag mig för att om jag nu ska rapa fisk ett tag framöver (är för snål för att kasta den förpackning jag nu köpt - jag får byta sort när den är slut) så ville jag rapa riktig fisk istället =) Köpte rökt lax - och den var sååååå god tyckte både jag och Mallan. Så biten som var tänkt till fyra personer slank ner i våra två magar. =)

Har förresten en kompis som käkar fiskolja också - och han tycker att han börjar känna att det växer ut en fena i baken på honom. Dessutom inbillar han sig att hans magbesvär beror på att han börjat käka dessa tabletter... fast han knappt ätit några än. Tur att han har en så klok fru. Eller snarare blivande fru. Hihi! =)


Singstar är ett förbaskat roligt spel, och när man dessutom får sjunga i med ett glatt Waowaow och låta som en av askungens möss då kan det bli hysteriskt roligt. Jag, syster yster och Mallan hade så kul häromdagen att jag nästan bröt ihop av skratt.


Till slut blev Mallan trött - men ville fortsätta att sjunga ändå och intog liggande läge.

Inga kommentarer: