onsdag 21 januari 2009

High pressure?

Jag och sambon har tillbringat en del kvällar framför de där olika tatueringsprogrammen som går på Discovery. Ibland blir jag sugen på att ha en taturering - fast det går oftast över. Men skulle jag tatuera mig skulle det bli något väldigt personligt som betyder något för bara mig. Kanske som bilden här ovanför. Den skulle jag kunna tänka mig faktiskt...

Hittade en rolig pocketbok i stadens leksaksaffär (!) som syrran och
hennes boyfriend har fått av mig. De far till Japan i maj och då kan de behöve den. Den innehöll t.ex. sådana där användbara fraser på japanska som "min svävare är full av ål" och sånt. =) Plus att det fanns gott som sidor att beskriva vilka man hånglat med och så. Jag ser fram emot att få läsa den när de kommer hem!

Nu ska jag snart åka och kolla blodtrycket. Håll tummarna för att det ser bra ut! ANnars kanske jag får vara med i bandet "High pressure" =). Det är ett bra band, där alla har högt blodtryck... =)
Fast jag önskar att jag slapp det faktiskt. Vill att trycket ska vara bra.
Nog om det...
Här är i alla fall den plats där jag tänker att jag ska kunna sänka mitt blodtryck emellanåt =) Vår "gosse-fåtölj" som Mallan kallar den. I biblioteket... bland alla böcker som jag älskar!

2 kommentarer:

Anna sa...

Håller tummarna hårt för blodtrycket är ok. Har oxå fastnat på fredagskvällarna framför LA Ink, fantastiska tatueringar de gör, men skulle aldrig våga själv.

Anonym sa...

Va mysigt!!!
Har samma tankar som du ang. tatueringar. Både vill o inte vill! Snyggt, men kan bli så fel...Vet hur jag vill att den ska se ut, men sen...äh...
Kram o coola ner!