fredag 11 december 2009

Adventspynt...

Ett tårtfat i glas fick agera adventsljusstake i år. Det blev riktigt mysigt och ljusen kom upp en bit vilket jag gillade. Jag älskar grönmossa, och det har jag använt till alla mina arrangemang, inklusive kransen till dörren.

Ett måste i december är ju min paketkalender. Tillverkad av min mamma till julen 1978. Jag älskar den, och när jag flyttade hemifrån tog jag den med mig. Innan vi fick Mallan så gjorde jag i ordning den till M... :-)
Men nu är det förstås Mallan som får paket i den. I år blev det ganska stora paket. Det brukar vara mindre saker, men i år har det varit dvd-film, miniräknare, pepparkaksmått, påslakan m.m.



Häromdagen fick jag Röda Korsets julklappsetiketter hem. De var jättesöta!!!
Finns att köpa på Röda korsets hemsida.

Inga kommentarer: