tisdag 11 maj 2010

Mitt tusende inlägg...


...borde ju handla om något riktigt meningsfullt. Men jag tänkte bara lägga in en bild som är tagen för mer än tusen dagar sedan... t.o.m mer än 1000 veckor sedan.
Men inte så långt tillbaka att det har gått 1000 månader.
Fy tusan!
Tiden går fort. Pappa sa det till mig också. "Snart är du här du också". Han sa inte det för att vara elak, det var bara ett konstaterande. Han förstod inte hur fort hans tid hade rusat förbi. Varför blir det så?
Jag tror ju mycket på den där teorin om att när du är 5 år, så är ett år av ditt liv en femtedel. När du är 33 år är ett år en trettiotredjedel av ditt liv. Betydligt mindre alltså.

Jag funderar nog mycket på sånt just nu.
-Men för tusan Sara - lev i nuet!
Japp, ska försöka! =) I will do my best.

3 kommentarer:

Björk sa...

Ja men det var ju upplyftande!!! Ha ha ha!!! Kram!! Vilket superhärligt kort!!!!

Ann-sofie sa...

Grattis till ditt tusende inlägg! Hoppas lilla pappa kryar på sig snart! Tänk att du var så sööööt redan som liten. KRAM

maria sa...

vad mysigt att man ser likadan ut :) skönt det vore att va fem igen, ibland. men för det mesta är det ganska bra o va precis här, där man är nu. på ett eller annat sätt :)
KRAAAAAM!