tisdag 11 maj 2010

Vad fort det går...

För två veckor sedan tog jag bilder på växterna i trädgården. Då var de smååå... Idag är de stora eller överblommade. Jisses vad fort det går. (Ja, jag vet att det är tantvarning på en sådan kommentar).

Igår var vi ute på skattjakt med jobbet. Det var så roligt, och en del skatter är verkligen sååå svåra att hitta, men de är mödan värda! Dessutom ska vi lägga ut lite egna skatter också, det är lika roligt det. M:s GPS visade sig vara väldigt exakt när det gällde att hitta andras skatter. Jag förstår bara inte varför de då inte visar exakta koordinater när vi ska placera ut cacher? Knepigt! Skulle behöva en kurs...

Pappa mår bättre, men får vara kvar ett tag till. Han har fått påbörja ännu en antibiotikakur, vet knappt mot vad, och så ska de hålla koll ett tag till. Han är vääldigt trött, så jag hoppas att han nu passar på att vila ordentligt. Krya på dig pappsen!
Hade tänkt besöka honom idag, men vaknade med feber, igenkorkad näsa och ont i halsen. Blä! Vill inte dela med mig av bacillerna.

Inga kommentarer: