söndag 16 januari 2011

Goa gamla låtar...

Egentligen känns de inte jättegamla, men de har ju faktiskt ganska många år på nacken nu...



En låt jag kunde sitta och gråta åt hur många gånger som helst. Så vacker!!!



Bon Jovi är Bon Jovi är Bon Jovi! Bra helt enkelt! =)



Den här har ju ännu fler grå hår, men det är en riktig goding!



Här kom det visst en nying med också... Den är så jäkla bra!!!


Såååå fin! En bra bröllopssång... Vet precis vilka som skulle få sjunga den! =)


En till med Bon Jovi? Jaaa! Dom e bra...



Tänk om man skulle se till att få se dem live nån jäkla gång... Men det skulle man väl tänkt på för länge sen typ...


En av de bästa låtarna, med två av de bästa artisterna.... Kan inte bli fel! Fast det är lite dålig kvalité på klippet dock...




Jag säger bara mellanstadiet på Hökensåsskolan!!!




En av mina favoritvideor! =)

Oj, oj vad vi lyssnade på dom!
Här är dom i en äldre (och snyggare...) version! =)



Ozzy i sina bästa dagar...


En låt man bara MÅSTE känna till! Och vissa av mina elever gör inte det... Eller de flesta av dem gör inte det... Jag känner att jag har en viktig uppgift att genomföra!!! En musik-mission!

Inga kommentarer: