lördag 1 oktober 2011

Digster

Jag är ju Buzzador, vilket innebär att man får chans att testa produkter och tjänster och därefter rapportera in till Buzzador vad man har för erfarenheter av produkten. Man ska också berätta om produkter/tjänster för vänner, bekanta, kollegor osv. Det är jättekul, och jag har kommit i kontakt med en massa produkter som jag annars inte hade upptäckt. Nu är jag med i en kampanj och buzzar "Digster", en nät-tjänst som gör spellistor utifrån bl.a. Spotify. Det verkar jättesmidigt. Har själv testat spellistan SVENSKT, och upptäckt en massa bra låtar!
Digster finns i gratisversion, men som Buzzador får jag testa Digster Premium (som egentligen kostar lite) gratis i ett halvår. Och det kan även ni göra! Använd koden: buzzador och pröva ni också!




Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP. Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal
Music. Musiken på Digster kommer däremot från alla musikbolag.
Digster sätter samman spellistor för olika tillfällen som du enkelt och gratis kan spara i
Spotify, genom att trycka på ”+Subscribe”-knappen. Digsters musikredaktörer kan uppdatera spellistan utan att du behöver göra någonting. Du hittar Digsters andra spellistor via digster.se och med Digsters profil i Spotify. Ibland kan du behöva starta om
Spotify för att du ska märka uppdateringen.


Digsters musiksamlingar är märkta med ikoner som visar vilka situationer musikredaktörerna tycker att de passar till.










Inga kommentarer: