torsdag 10 maj 2012

Melissa Horn-väder...

Idag är det sånt väder som passar med Melissa Horn... Men det kan efter ett tag kännas alltför deprimerande, sådär så att man nästan bara vill gråta. Och den känslan är bara jobbig. Så nu har jag bytt till E-type. Nåt måste man ju liva upp regnkvällen med...

Idag har jag klivit omkring som en 87-årig tant med ryggskott som bajsat på sig...typ... Vaknade med JÄTTEONT i ryggen och tog mig knappt ur sängen. Vet inte riktigt vad jag gjort, men gissar att det var högtalarlyft igår som orsakat det. Nåt är det i alla fall... Efter lite alvedon, spikmatta, tigerbalsam och vetevärmare så känns det bättre. Och så har jag rört på mig så mycket som går. I morgon kommer det att vara bättre. Så det så!



 Igår var det musik-quiz i församlingshemmet. Det var trevligt! Men jag hade visst gjort lite för svåra frågor...




Inga kommentarer: