måndag 3 mars 2014

2/10

Mera listor... =)
Kärleken i ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: Ja ♥
2. Tror du på kärlek?: Ja ♥
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Ja, eller nej. Egentligen är det nog det jag INTE gjorde som jag ångrar. =)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Nja, krossat och krossat. Lite klämt och sårat snarare.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Nej, det tror jag inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Ja
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Nej det var jag inte, men nu är det ju inte aktuellt längre =)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Nope, tror inte det.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej, eller jo det kanske funkar för andra - men för mig funkar inte det. Kärlek vid första ögonkastet liksom - nepp... Attraktion vid första ögonkastet? Ja, men inte KÄRLEK. För mig växer kärlek fram. Så från attraktion till förälskelse till kärlek - ja! Jag kan nog inte bara älska nån sådär utan att verkligen känna människan. Så funkar jag. =)

Inga kommentarer: