måndag 10 mars 2014

9/10

Vem:
1. Vem älskar du?: Mina M, min familj, mina närmsta vänner ♥
2. Vem sa du senast "Hej!" till? En granne som vi mötte när vi var ute och gick.
3. Vem vill du bli full med? Alltså, jag vill inte bli full, men jag kan tänka mig att dricka tillsammans med vänner. Men målet är inte att bli full då...
4. Vem är den bästa artisten?: Sådana frågor kan jag inte svara på för det finns ju sååå många bra artister.
5. Vem pratade du senast i telefon med?: En hyresgäst.
6. Vem är snällast i världen?: Oj, det finns många snälla människor. Men just nu är min dotter himla snäll tycker jag. Hon tar ansvar och tvättar själv t.ex. Tacksam för det! =)
7. Vem vill du prata med?: Vännerna
8. Vem sov du senast med?: Min M och Millan
9. Vem såg dig full senast?: Men det var hemskt vad det handlar om att vara full - moralkakan i mig börjar gnälla direkt. Men om det handlar om vem som såg mig med alkohol i kroppen senast så blir det en hög med folk: Suddar, Björkar och mina M.
10. Vem vet allt om dig?: Bara jag! =)


Inga kommentarer: