måndag 10 mars 2014

8/10

Listorna fortsätter... Bara två kvar! Håll ut alla listhatare!
Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: Nej
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej, men det tror jag att min farfar kunde...
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Japp, jag är liksom lite vindögd sådär till vardags så att korsa ögonen är en baggis!
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja, och det tror jag också att de gjort. Alltid när man var ute och festade så förekom följande dialog innan:
Jag: Jag går nu då! Hej då!
Pappa: Ta hand om dig! (med allvarsam röst)
Jag: (obstinat ton) Vadå, litar ni inte på mig eller?
Pappa: Jodå, det är alla andra vi inte litar på.

Hehe. Förstod inte det alls då, men kan idag helt förstå hur han menade.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Ja, det hoppas jag. Men vet inte om jag nånsin försökt, utom när jag sover...
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja, det är inget svårt alls. Fast många höjer på ögonen när jag sedan sätter mig i en bil och kör hem för de tror att jag ändå varit onykter. Vet inte liksom vad det säger om mig egentligen. Crazy crazy - oavsett intag av drycker kanske?
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja, och det hoppas jag att de känner.
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nepp, jag nöjer mig med hål i öronen.
9. Kan du suga?: Ja, jag har u till och med vunnit en sugtävling 2012. =)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Japp, det kan jag faktiskt! Jag är bra på att fönstershoppa.

Inga kommentarer: