söndag 9 mars 2014

6/10

Tio grejer om mig:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Hehe, neej.
2. Har du en hund?: Ja, världens goaste!
3. Sover du helst själv eller med någon?: Med min M sover jag bäst.
4.Tror du på spöken?: Nepp
5. Är du bra på att komma ihåg saker? Det beror på vad det är... men jag kan vara ganska disträ. Mycket som far rint i huvudet.
6. Har du någon idol? Nej, ingen direkt idol längre. När jag var yngre var det Europe, Bon Jovi och Glenn Hysén som gällde. Idag är det många människor, och kanske främst sådana i min närhet som är förebilder på olika sätt.
7. Har du några hemligheter? Givetvis. Jag är ganska frispråkig om det mesta, men självklart finns det saker som jag har för mig själv, eller delar med några få.
8. Vad ska du göra nu? Plugga engelska...
9. Hur var din barndom? Trygg och harmonisk!
10. Vad gör dig upprörd eller obekväm? Offerkoftor.

Fick en fin tunika av vännerna när jag fyllde år. Med en fjäääril på! Älskar fjärilar!

Inga kommentarer: