tisdag 1 juli 2008

Moppeträff

Jahapp... då har man överlevt en moppeträff till. Den är populär, verkligen, och det är kul att de ordnar den. I år åkte Mikael för första gången, på min morfars gamla fina "morpaped". Det var roligt tyckte han.
Jag blir bara så osocial i stora sociala sammanhang... Vill helst gömma mig bakom kameran och iaktta världen genom linsen.
Undrar varför det är så? Har det alltid varit så... fast jag glömt det? Det känns som att det blivit mer och mer så.

Fröjered är i alla fall en vacker plats! Jag trivs här, det gör jag.

Många mopeder var det - över 220 tror jag att jag hörde. Kul!

Detta är mitt och A:s supersnygga fiskdammsskynke som vi tillverkat! Vi har lite utvecklingsplaner, men just nu ser det ut såhär! Visst är det snajsigt!!!

Här är 1 juli-bilden... blev en kvällsbild eftersom jag glömde av att ta en bild i det vackra solskenet. Hade ju fullt upp med ungar och ogräs. Det var riktigt gött att vara ute och få rensa lite och plantera så det blir lite tjusigare...
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse, eller hur är det nu KarlBertil Jonsson uttrycker sig? Skönt var det i alla fall och nu är framsidan färdig.
"Bara" baksidan kvar...hehe...

Inga kommentarer: