tisdag 22 juli 2008

Synd om mig...

... jo, det är faktiskt jävligt synd om mig - för jag är sjuk. Mitt i sommaren - en jävla influensaförkylning som suger kraften ur mig. Orkar ingenting! Går fem steg och är sen kallsvettig. Försöker läsa och får ont i huvudet. Snyter mig en gång var femte minut. Sitter i solen på uteplatsen i baden-baden med tröja och filt över mig och fryser ändå... Känner mig som en gammal tant på hemmet... Blä! Nästa stund svettas jag och är äckelvarm och vill helst hoppa i en kall dusch... för att minuterna senare frysa igen...
Men det värsta är att man inget orkar. Det är en läbbig känsla tycker jag. Är som en zombie som mest sitter och stirrar rakt fram med öppen mun eftersom det inte går att andas genom näsan. Suck!

Tog förresten med mig datorn på semestern, tänkte att jag kanske skulle hinna jobba lite med mitt IKT-jobb... men den helvetes-jävla-skit-datorn valde att först haka upp sig på ett videoklipp jag skulle visa så jag fick stänga av den. När jag satte på den igen så går det inte att få igång den. PISS!

Jo, det ÄR SYND OM MIG!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss puss puss och kram kram kram!!! Krya på dej!!!!!!!!