lördag 20 februari 2010

Gamla kort...

Idag har jag bland annat ägnat dagen åt att scanna gamla foton från mor och fars album. KUL! Så jag har liksom gjort en resa genom mitt liv. Och ibland blir man lessen i ögat och saknar dom som inte finns med en längre. Men för det mesta gläds man åt alla minnen man haft med personerna på fotona. Och sedan hittar man saker på fotona som man glömt att man hade/lekte med. Jag ÄLSKAR att titta på kort!

Många av de gamla korten har ju blivit slitna, men jag tänkte fixa med dem i Photoshop så att de får bättre färg m.m.
Men dte hinns inte nu... Nu är i alla fall många foton inscannade. Bland annat de här:







Och sist men inte minst den här coole snubben! En annan bloggare känner honom väl... =)
Tyckte det var en riktigt bra bild, så den fick hoppa med också!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha! Coolt! Detta får jag föra vidare till den coola snubben i fråga. Och de andra bilderna var ju jättefina. Jag gillar också gamla bilder, det är nåt med färgerna och ljuset och kläderna och så vidare.

Fnissi sa...

Ja, gör det!!! =)