torsdag 3 februari 2011

Let´s dance - LIVE i TV-rummet!

Idag har jag haft den stora lyckan att ha Mallans kompis här hela eftermiddagen och kvällen. De är just nu inne i en period av dans, dans och dans. De vill bugga - någon som vet om det finns någon bra buggkurs för barn i närheten? Har funnits i Hjo, men de kör inte för barn i vår tyvärr...

Hur som helst så fick jag och M varsin inbjudan till en dans-show med "Sandra & Marcus" som de kallade sig, och nog märks det att de är inspirerade av Let´s dance. Byte av kläder skedde inför alla nya låtar, och de hade tränat ihop 11, men de visade upp 5 av dessa. Vi hann helt enkelt inte med de andra, för vi skulle ju käka också...
Så tack godingar för att jag fick sitta i soffan och vara publik, och bara vara... Det kan låta som att jag är ironisk, men så är icke fallet. Jag hade MASSOR att göra, o jaa, men åh så skönt det var att få vara publik och ta det lugnt en stund. Det var helt enkelt en Ica-Maxi-meditation. =)

 Ja, nu var ju jag på en föreläsning igår, en riktigt bra sådan, och där fick jag höra om Ica-Maxi-meditationer. Jag hoppas kunna skriva om den föreläsningen och berätta mer om det i helgen, men kort förklarat så kan man väl säga att man ska ta tillvara varje möjlighet till meditation/nedvarvning/avslappning. Att vara publik till två underbara ungar som får ditt hjärta att bli glatt - det var världens bästa avslappning. Jag hann kanske inte diska lika mycket som jag borde - men vad gör det om hundra år?
KRAM på er!





Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: