torsdag 24 februari 2011

Sjuka familjen...

Idag skulle jag jobbat. Vaknade vid halv sex och hade en djävulsk huvudvärk, och feberfrossa. Tog två alvedon och kröp intill M som alltid tycker att jag är kall av mig, men den här gången var jag kokhet. Fast jag frös...

Tänkte vila en timma och se om det försvann, men det hjälpte inget, så det var bara att lägga jobbplanerna på hyllan. :-(
Har inte visat mig på skolan den här veckan. Jobbade ju i tisdags men då var jag ju i Hjo.

Tillbringade tid i sängen mellan 06.00 - 16.00. Var bara uppe på toa några gånger. Huvudvärken gjorde att jag mådde illa, så jag fick bara i mig vatten. Bara sovit. Inte orkat lyssna på nåt, titta på nåt eller läsa. :-(

Usch! Förstår faktiskt varför Mallan trodde hon skulle dö. Så fort jag lyfte huvudet så dunkade det och jag blev yr. Fy tusan.
Hade tydligen yrat också säger M, som låg intill mig eftersom han också börjar bli förkyld, och han fick ta hand om Mallan idag.

På lördag ska jag vara frisk. Så det så!

2 kommentarer:

Annelie Björk sa...

Förstår precis dina tankar som du skrev i ditt förra inlägg!!!! Fast det verkar ju mer som ni har influensan som går nu! Typiska symtom är tydligen huvudvärk, feber och illa mående!!! Typ lite åt det hållet ni har!!! Krya på er era stackare!!!! Själv har jag bara lite dvärgbandmask och skabb... KRAM!!!

Ann-sofie sa...

Krya på er allihopa! kram