söndag 24 februari 2013

En dag med många yippieee!

Idag har jag gjort nåt som jag inte gjort på länge. Jag har sjungit. På ett dop. Smäktande tårdrypande texter som jag annars hade storbölat till - men jag klarade mig! Jag sjöng alla sånger utan att bryta ihop. Lite darr på rösten blev det ibland, men ingen katastrof. Skönt! Dte var faktiskt så att just idag fanns det så mycket att läsa in i texterna, och så många som var berörda på olika sätt så det var bara att stänga av och bara fokusera på att fixa sig igenom sången. Hoppas jag inte såg alltför sammanbiten ut. Tack Lisa för stödet - det var kul att sjunga ihop igen.
Yippiee för sång!

Sedan har jag äntligen vågat sätta mig in i min kamera, så att jag vågar testa nåt annat än autoläge. Ja, för det är faktiskt så att jag tar de flesta bilder med autoläge - vilket inte är så kul eftersom man inte styr kameran så mycket själv då. Men det är smidigt. Men nu ska det bli andra bullar! =)
Yippieee för foto!

En liten Alma blev döpt idag - och det var så fint i kyrkan och på kaffet efteråt. Vilket jobb hennes mamma hade lagt ner. Är jag förvånad? Nej... Inte alls. 
Yippiiee för Alma och hennes familj!

Fick en fin present av en vän, en tunika/klänning som var riktigt trevlig att ha på sig. Färgerna kändes bra! Ett stort tack för den presenten.
Yippiee för kläder som passar!

Min familj - ett STORT yippiiiee för den. Älskar er mina M!

Inga kommentarer: