tisdag 19 februari 2013

Tillsammans med Anja och Carro

Två morgnar har jag nu ägnat åt min nya rutin, men dte är ju inget konstigt. Fast dessa morgnar har jag tränat tillsammans med Anja Pärson och Carolina Klüft. Vilka människor! Jag svettas och tårarna rinner i en enda salig röra. Det som slår mig är att så mycket av en idrottsprestation sitter i tanken. Det är den styrkan jag inte har. Jag tänker inte "lite till, lite till, lite till" utan snarare "orkar inte mer, orkar inte mer".

Igår gymmade jag i vårt nya vita gym. Massa träning för armarna blev det då, och ryggen. Bra redskap fanns det, och gott om träningsmöjligheter. Det bästa med träningen är att den är gratis! Ni är hjärtligt välkomna att gymma här också om ni vill. Helt gratis! Man lyfter en massa vit massa från ett ställe till ett annat, och får frisk luft under tiden. Välkomna! =)

Hur som helst... Missa inte dokumentärerna med Anja och Carro. Jag älskar sådana dokumentärer. Många vuxenpoäng på det - jag vet! ;-)


1 kommentar:

Nybo-arna sa...

Hoppsan, då har Kent gymmat en del i vinter :))