lördag 23 februari 2013

Samling

Förra helgen var vi på årsmöte för Herefordklubben på Flämslätts kursgård. Där hade de en hel vägg fylld med kaffekoppar och kannor i olika varianter. Häftigt! Bilden här nedan visar bara knappt hälften av väggen. Sånt ät kul tycker jag. Min mormor samlade på äggkoppar - hon hade en hel vägg i köket med äggkoppar i olika varianter. Hon samlade på änglar också. Jag tycker om samlande.

Själv vet jag bara inte riktigt vad jag ska samla på... Det finns ju så himla mycket att välja på. Samlar du på nåt?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, jag samlar på runda pussel! Bara runda och jag kan pussla dem om och om igen, här klistras det inte upp inte ;-) Det blir ett inköp om året då WWF katalogen kommer. Har ca 20-25 stycken och de är så vackra.
Kram Susanne

Lisa sa...

Tycker att du ska börja samla på kort på dina älskade elever... Har hört att de födda 94 är riktigt bra att samla på ;)