tisdag 26 oktober 2010

Ambivalent...

Kan inte bestämma mig för vilket foto som ska få representera mig i bloggen Fotofundror denna vecka. Jag har flera olika förslag till temat änglar och tänkte nu att ni ska få hjälpa mig genom att rösta på den bild ni tycker bäst om! =)

 Nummer 1 - en trädgårdsängel som jag och Mallan tillverkade.


Nummer 2 - en ängel jag fick syn på när jag kom till jobbet idag. Blev lite suddigt då hon/han hade bråttom...


Nummer 3 - en ängel hade tagit paus och lagt ifrån sig vingarna för en stund...


 Nummer 4 - här kan man tydligt se en ljusgestalt med vingar som sitter och vilar sig i morgonfrosten...

Nummer 5 - när jag fotade nummer 3 riktigt noga lyckades jag också få den vilande ängeln på bild.

Så hjälp mig nu genom att rösta - det gör ni i omröstningen i menyn till höger om inläggen. Senast lördag! =)

1 kommentar:

Juliaemma sa...

Helt klart nummer 2!!